«Погоджено» «Затверджую»
Заст.директора
з навч - вих. роботи
__________________. Директор школи:_______________
«_____» ________________2016р. «_____» ________________2016р.
ІІ семестр 2016-2017н.р.
«Погоджено» «Затверджую»
Заст.директора
з навч- вих. роботи
____________________ Директор
школи: _____________
«_____»
________________2017р. «_____»
________________2017р.

Виховний план
2016-2017 н.р.
з учнями 1 класу
Класний керівник: Вахрамєєва О.П.
Виховні завдання на
2016 – 2017 н.р.:
1) виховувати в учнів інтерес до знань, наполегливість у навчанні;
2) розвивати в учнів навички спілкування , вміння відповідати за доручену
справу;
3) сприяти формуванню найкращих людських якостей;
4) вивчати індивідуальні можливості
кожного учня, створювати сприятливі умови для розвитку здібностей. Розвивати нахили і таланти кожного школяра.
5) Спрямувати виховну роботу на
створення згуртованого і працездатного учнівського колективу.
6)
На основі традицій, звичаїв, обрядів, свят українського народу прилучати
учнів до скарбниць української культури.
Виховувати любов до Батьківщини, рідного народу.
7)
Виховувати повагу до праці і людей праці. Формувати елементарні трудові
навички.
8) Розвивати
художні здібності. Сприяти фізичному розвиткові, зміцненню здоров’я. Формувати
навички санітарно-гігієнічної культури.
9) Залучати всіх
батьків до активної участі в налагодженні різнобічного життя дітей у
колективі.
Шкільна проблема, над
якою будемо працювати в 2016 - 2017
н.р.:
Формування життєво – успішної особистості
Виховна
мета школи:
Формування морально-духовної
життєвої компетенції особистості, яка успішно самореалізовується в соціумі, як
громадянин, сім'янин, професіонал.
Виховна проблема
вчителя:
Патріотичне виховання у системі
шкільної освіти.
Соціальний паспорт__1___класу
Класний керівник Вахрамєєва О.П
№ п/п
|
ПІБ учня
|
Дата
народження
|
Дівчина
|
Хлопець
|
Віковий
склад учнів
|
Діти -
сироти
|
Діти, позбавлені батьківського піклування
|
Напівсироти
|
Багатодітні (к-сть дітей у сім'ї)
|
Малозабезпечені
|
Неповні сім'ї
|
3 неблагонадійних сімей
|
З
девіантною поведінкою
|
Діти-інваліди
|
Діти-чорнобильці
|
Обдаровані
|
Стоять на
внутрі-шкільному обліку
|
|||
Д.
|
X.
|
|||||||||||||||||||
1
|
Алєксєєнко Яна
|
16.07.2010
|
*
|
6р
|
||||||||||||||||
2
|
Арутюнян Емілія
|
12.08.2010
|
*
|
6р
|
*
|
*
|
||||||||||||||
3
|
Арутюнян Марат
|
12.08.2010
|
*
|
6р
|
*
|
*
|
||||||||||||||
4
|
Вешта Володимир
|
19.05.2010
|
*
|
6р
|
||||||||||||||||
5
|
Горобченко Нікіта
|
10.01.2010
|
*
|
6р
|
||||||||||||||||
6
|
Михайлюк Володимир
|
31.01.2010
|
*
|
6р
|
||||||||||||||||
7
|
Рожко Ольга
|
07.12.2009
|
*
|
6р
|
||||||||||||||||
8
|
Розналєвіч Альона
|
08.02.2010
|
*
|
6р
|
||||||||||||||||
9
|
Снігірьов Віктор
|
09.01.2010
|
*
|
6р
|
*
|
|||||||||||||||
10
|
Цепа Юрій
|
01.09.2010
|
*
|
6р
|
||||||||||||||||
11
|
||||||||||||||||||||
12
|
||||||||||||||||||||
Всього:
|
Директор
школи :
____________________Поспєлько Н.М
Класовод:
____________________
Вахрамєєва О.П
Список учнів та їх доручення
№
|
Прізвище та ім'я
|
Доручення
|
|
І
семестр
|
ІІ семестр
|
||
1
|
Алєксєєнко
Яна
|
помічник
командира
|
|
2
|
Арутюнян
Емілія
|
сантрійка
|
|
3
|
Арутюнян
Марат
|
книголюб
|
|
4
|
Вешта
Володимир
|
книголюб
|
|
5
|
Горобченко
Нікіта
|
фізорг
|
|
6
|
Михайлюк
Володимир
|
сантрійка
|
|
7
|
Рожко
Ольга
|
квітникар
|
|
8
|
Розналєвіч
Альона
|
Командир
класу
|
|
9
|
Снігірьов
Віктор
|
квітникар
|
|
10
|
Цепа Юрій
|
ігровик -
витівник
|
|
11
|
|||
12
|
|||
13
|
|||
14
|
|||
15
|
Характеристика учнів 1 класу
У 1 класі навчається 10 учнів, з них: 4
дівчаток і 6 хлопчиків.
Колектив класу діяльний, живий, енергійний. У дітей уже сформувалось
усвідомлення свого нового статусу – школяра , учня . А головне:діти
навчилися керувати своєю поведінкою, спрямовувати зусилля на навчання,
спілкування з однокласниками, вчителем. Учні вже більше усвідомлюють свої права
і обов’язки, поведінку в колективі.
Діти класу активні, досить згуртовані, люблять і вміють виконувати різні
доручення. У багатьох добре розвинене почуття відповідальності. . Класний
колектив дружний, завжди готовий допомогти один одному. В класі багато лідерів. Більшість дітей має
високий навчальний потенціал і хороші здібності до навчання.
Програмований матеріал учні засвоюють по-різному .3 деякими учнями потрібно
ще багато попрацювати
Психолого- педагогічна характеристика учнів 1
класу
Вік учнів, які
навчаються в 1 класі 6 років. Всі діти фізично
розвинені, але 1 кчень (Арутюнян М) має порушення зору.
Всі учні мають
нормальні умови проживання.
Діти мають не
однаковий рівень успішності:
- високий –
- достатній –
- середній –
- початковий –
Діти мають
невеликий словниковий запас, мимовільну увагу, тому відволікаються на уроках.
Більшість дітей має
міцну пам'ять, наочно – образнее мислення, тому на уроках використовується
велика кількість наочного матеріалу.
Всі учні проявляють
старанність до навчання, мають до нього інтерес. Але Снігірьов В, Вешта В мають
низький рівень працездатності, тому потребують контролю напротязі всього уроку.
Голова батьківського комітету:
1. _Розналєвіч Ольга Вікторівна
Члени батьківського комітету:
2. Арутюнян Світлана Сергіївна
(секретар)
План засідань батьківського комітету
Місяць
|
Зміст роботи
|
Відповіда-льний
|
Примітка
|
|
Вересень.
|
1.
Вибори голови б/к і секретаря.
2.
Затвердження роботи б/к на 2016 - 2017 н. р.
|
Голова б/к
|
||
Жовтень.
|
1. Підготовка класного
приміщення
до опалювального сезону.
2. Поточні питання.
|
Голова б/к
|
||
Листопад.
|
1. Сприяння батьків у боротьбі із пропусками школярами уроків без поважних причин.
2.
Поточні питання
|
Голова б/к
|
||
Грудень.
|
2. Підготовка
до святкування
свята Миколая.
3. Підготовка до
святкування Нового року
|
Голова б/к
|
||
Лютий.
|
1. Проблеми трудового виховання. Роль батьків у формуванні навиків праці у школярів.
2.
Поточні питання.
|
Голова б/к
|
||
Березень.
|
1. Роль батьків у вирішенні господарських
проблем класу.
З Поточні питання.
|
Голова б/к
|
||
Квітень.
|
1. Участь батьківського комітету в організації
підготовки до ремонту в класі.
2. Поточні питання.
|
Голова б/к
|
||
Травень.
|
1. Звіт голови б/к про роботу за минулий навчальний рік, планування роботи б/к на наступний н.р.
2. Поточні питання.
|
Голова б/к
|
Вересень
Місячник " Увага! Діти на дорозі"
№ п/п
|
Заходи
|
І тиждень
(1 – 2.09)
|
ІІ тиждень
( 5 – 09.09 )
Олімпійський
тиждень
|
ІІІ тиждень
( 12 – 16.09)
Олімпійський тиждень
|
ІV тиждень
( 19 – 23.09 )
|
V тиждень
( 26 – 30.09 )
Туристично-
краєзнавчий
|
1.
|
Виховні години
|
Перший
урок на тему: «Україна – мій сонячний дім»
|
Година
здоров’я
« Хочу і
можу бути здоровим»
|
«Діти
України за мир» конкурс малюнків
|
Ситуативно
– рольова гра
« Твоя
безпека»
|
|
2.
|
Напрямки виховної роботи:
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
Бесіда «Це
наші символи». Прапор.
|
Бесіда «
Це наші символи».
Гімн
України
|
|||
3.
|
Ціннісне ставлення до людей
|
«Діти на
доро-
зі
»-повторення правил пішохо-дів
|
Бесіда
«Чесним треба бути всюди»
|
Привітання
вчителів з професійним святом
|
||
4.
|
Ціннісне ставлення до себе
|
Проведення
вступного інструктажу по запобіганню травматизму
|
Олімпійський
урок.
|
Рухливі
ігри на свіжому повітрі
|
«Дорога від
школи додому» – бесіда.
|
Бесіда «Як
стати Нехворійком» (читання листа від Нехворійка
|
5.
|
Ціннісне ставлення до
природи
|
Озеленення
класу. Поповнення новими кімнатними рослинами
|
Екскурсія
«
Знайомство зі школою»
|
Екскурсія
на природу «Жива та нежива природа»
|
||
6.
|
Ціннісне ставлення до
мистецтва
|
Оформлення
класного кутка
|
||||
7.
|
Ціннісне ставлення до праці
|
Організація
чергування в класі
|
Визначення
наявності підручників у дітей
|
Рейд-перевірка:
«А хто, хто в портфелику живе?»
|
Виготовлення
вітальних листівок для людей похилого віку
|
|
8.
|
Індивідуальна робота з учнями
|
Визначити і закріпити за учнями місце за партою
|
Організація
режиму дня школяра.
|
Спостереження
за поведінкою на перервах
|
Перевірка
щоденників
|
|
9.
|
Робота з
батьками, класні збори, педвсеобуч
|
Анкетування
батьків з метою уточнення місць роботи, номерів телефонів
|
Засідання
батьківського комітету, вибір голови комітету, секретаря
|
Батьківські
збори №1 на тему: «
|
||
10.
|
Участь у загальношкільних
заходах
|
Участь у
лінійці, присвяченого Першому дзвонику
|
Жовтень
Місячник правовиховної роботи
№ п/п
|
Заходи
|
І тиждень
(03 – 07.10 )
|
ІІ тиждень
(
10 – 14.10 )
Військово –
патріотичного виховання
|
ІІІ тиждень
( 17 -21.10 )
|
IV тиждень
(24 - 28.10)
|
1.
|
Виховні години, класні
збори
|
«Причини
виникнення пожеж. Безпечна поведінка вдома»
|
Класна година на тему «Народні символи моєї Батьківщини»
|
Круглий
стіл «Права та обов’язки дитини в сім’ї»
|
Гра –
бесіда
« Пори
року»
|
2.
|
Напрямки виховної роботи:
Ціннісне ставлення особистості до
суспільства і держави
|
День
захисника Вітчизни
Екскурсія
до пам’ятних місць села «Історія нашого краю»
|
«Традиційні
свята моєї сім`ї».-
створення фотоколажу
|
||
3.
|
Ціннісне ставлення до людей
|
Бесіда
«Умійте цінувати дружбу»
|
|||
4.
|
Ціннісне ставлення до себе
|
Бесіда «Чи
потрібно дивитися всі телепередачі?»
|
Бесіда «
Як одягатися восени»
|
Бесіда.
День безпеки життєдіяльності напередодні осінніх канікул
|
|
5.
|
Ціннісне ставлення до
природи
|
Милування
природою «Природа – це казка, яку
треба читати серцем»
|
|||
6.
|
Ціннісне ставлення до
мистецтва
|
"П’ять хвилин з мистецтвом" - малюємо музику
|
|||
7.
|
Ціннісне ставлення до праці
|
Бесіда
«Твоє робоче місце в школі і вдома»
|
Ремонт
підручників
|
Трудовий
десант «Чистий клас»
|
|
8.
|
Індивідуальна робота з учнями
|
Відвідування
учнів, що пропускають уроки з метою виявлення причин
|
Бесіда з
порушниками дисципліни
|
Бесіда «Ледащо не годиться ні нащо»
|
|
9.
|
Робота з
батьками, класні збори, педвсеобуч
|
Засідання
батьківського комітету
|
Індивідуальні
бесіди з батьками, діти яких запізнюються в школу
|
Засідання
батьківського педвсеобучу №1 на тему:
|
|
10.
|
Участь у загальношкільних
заходах
|
Листопад
Місячник військово- патріотичного виховання
№ п/п
|
Заходи
|
І тиждень
(7 -11.11 )
Тиждень дорожнього
руху
|
ІІ тиждень
(
14– 18.11 )
|
ІІІ тиждень
(
21 – 25.11 )
|
ІV тиждень
( 28 – 02.12 )
|
1.
|
Виховні години, класні
збори
|
Класна
година «Подорож до країни Дружби»
|
Літературна гра
« Мандрівка казковими стежинами»
|
"Мій краю, моя історія жива”- бесіда присвячена пам’яті жертв голодомору"- урок мужності.
|
«СНІД: людство під знаком біди»
01.12
|
2.
|
Напрямки виховної роботи:
Ціннісне ставлення особистості до
суспільства і держави
|
Вікторина "Що я
знаю про своє село?"
|
Бесіда на тему:
«Улюблений куточок природи»
|
Виготовлення листівок –привітань для учасників АТО
|
|
3.
|
Ціннісне ставлення до людей
|
Бесіда
«Характер людини, як він формується. Що таке толерант-ність?»(16.11)
|
|||
4.
|
Ціннісне ставлення до себе
|
"Як переходити дорогу?" - практичне заняття
|
Практичне заняття "Як поводитися з незнайомими людьми?"
|
||
5.
|
Ціннісне ставлення до
природи
|
Екскурсія
на природу «Краса навколо нас»
|
Вікторина
« У царстві живої природи»
|
||
6.
|
Ціннісне ставлення до
мистецтва
|
Конкурс
малюнків "Цей кольоровий світ"
|
|||
7.
|
Ціннісне ставлення до праці
|
Ремонт
підручників
|
|||
8.
|
Індивідуальна робота з учнями
|
Індивідуальні
бесіди з профілактики правопорушень серед учнів з девіантною поведінкою
|
Відвідування
учнів, що пропускають уроки з метою виявлення причин
|
||
9.
|
Робота з
батьками, класні збори, педвсеобуч
|
Засідання
батьківського комітету
|
Індивідуальні бесіди на тему "Як я спілкуюся з своєю дитиною?"
|
Батьківські
збори №2
|
|
10.
|
Участь у загальношкільних
заходах
|
Взяти
участь у конкурс на краще декламування віршів до Дня української писемності
(9.11)
|
Грудень
Акція напротязі зими " Допоможемо зимуючим птахам"
Місячник національного виховання
№ п/п
|
Заходи
|
І тиждень
(05 – 09.12 )
|
ІІ тиждень
( 12 – 16.12)
|
ІІІ тиждень
(
19 – 23.12 )
|
ІV тиждень
( 26 – 30.12 )
|
1.
|
Виховні години
|
«День Збройних сил України»- урок мужності
|
«Традиційні українські свята».
|
Класна
година «Різдвяні свята на порозі»
|
|
2.
|
Напрямки виховної роботи:
Ціннісне ставлення особистості до
суспільства і держави
|
Заочна
мандрівка по рідному краю
(перегляд
фільму
«Асканія
Нова)
|
|||
3.
|
Ціннісне ставлення до людей
|
Як
поводитися, якщо тебе образили?» − практичне заняття
|
|||
4.
|
Ціннісне ставлення до себе
|
Бесіда "Як вберегтися від застуди та грипу? Чим вони
небезпечні?"
|
Бесіда. Поведінка на вулицях і дорогах у зимовий період
|
Правила
поведінки під час зимових канікул
|
|
5.
|
Ціннісне ставлення до
природи
|
Екологічна
операція «Встанови годівничку»
|
Милування
природою «Зимовий пейзаж»
|
Виготовлення ялинкових прикрас та букетів
замість ялинки
|
|
6.
|
Ціннісне ставлення до
мистецтва
|
Розучуємо
новорічні пісні
|
Прикрашаймо
свій клас до Новорічних свят
|
Підготовка
до Новорічних свят
|
і
|
7.
|
Ціннісне ставлення до праці
|
Трудовий
десант «Чистий клас»
|
Виготовлення подарунків для однокласників до дня Святого
Миколая
|
Організувати
вручення саморобних подарунків однокласниками на день Миколая
|
|
8.
|
Індивідуальна робота з учнями
|
Індивідуальна бесіда з учнями на тему:
«Правила поведінки на перерві»
|
|||
9.
|
Робота з
батьками, класні збори, педвсеобуч
|
Засідання
батьківського комітету
|
Засідання
батьківського педвсеобучу №2
|
||
10.
|
Участь у загальношкільних
заходах
|
Участь
у святі «До нас іде Святий Миколай»;участь
у Новорічних святах
|
ІІ семестр












№ п/п
|
Заходи
|
І тиждень
(16 - 20.01)
|
ІІ тиждень
(23 - 27.01)
|
ІІІ тиждень
(30.01 – 03.02)
|
|||
1.
|
Виховні години,
|
|
«Україна в
нас єдина» до Дня Соборності України -урок мужності
|
Гра –
мандрівка
« Абетка
ввічливості»
|
|||
2.
|
Напрямки виховної роботи:
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
Година спілкування
« Зимові
свята в Україні» (бесіда про народні звичаї , обряди )
|
Бесіда
«Символи моєї держави»
|
|
|||
3.
|
Ціннісне ставлення до людей
|
Ти і твої
друзі на перерві (правила поведінки на перерві)
|
.
|
«Щоб
навчатись було легко всюди»
|
|||
4.
|
Ціннісне ставлення до себе
|
Рухливі
ігри.
|
|
Гра „Як
стати Нехворійком”
|
|||
5.
|
Ціннісне ставлення до природи
|
«Птахи
чекають
нашої
допомоги»
(екскурсія
до пта-
шиної
їдальні
|
Екскурсія
в зимовий парк.
Бесіда «
обережно на льоду»
|
|
|||
6.
|
Ціннісне ставлення до мистецтва
|
Виставка
малюнків
«Зимові
свята»
|
|
Гра «
Читаємо книгу слідів на снігу .»
|
|||
7.
|
Ціннісне ставлення до праці
|
Перерозподіл
доручень
дітей
|
Рейд-перевірка:
«А хто, хто в портфелику живе?»
|
|
|||
8.
|
Індивідуальна робота з учнями
|
Опитування
з метою уточнення даних учнів
|
Спостереження
за поведінкою на уроках таких учнів:
( Михайлюк В, Арутюнян М) )
|
Бесіда з
( Горобченко Н )
про
запізнення на уроки
|
|||
9.
|
Робота з
батьками
|
Опитування
з метою уточнення даних батьків
|
Засідання
батьківського комітету
|
Батьківські
збори №3 на тему:
|
|||
10.
|
Участь у загальношкільних заходах
|
|
Участь у
загальношкільній лінійці до Дня
Соборності України
|
|
|||


№ п/п
|
Заходи
|
І тиждень
(06.02 - 10.02)
|
ІІ тиждень
(13 - 17.02)
|
ІІІ тиждень
(20- 24.02)
|
ІV тиждень
(27.02 – 03.03)
|
1.
|
Виховні години, класні збори
|
Виховна
година на тему: «Будь чис-тим та
охайним »
|
Виховна година на тему:«Ось і настав Валентинів день» ,
|
«Герої в
наших серцях». Вшанування Небесної сотні – урок мужності
|
|
2.
|
Напрямки виховної роботи:
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
Бесіда «
Правовий букварик»
|
«Традиції
моєї родини» бесіда
|
|
Гра –
подорож «У країні рідної мови .»
|
3.
|
Ціннісне ставлення до людей
|
|
|
Бесіда
умій цінувати дружбу.»
|
«Допоможи
Незнайкові» етична грамота
|
4.
|
Ціннісне ставлення до себе
|
|
«Безпечний відпочинок взимку.»
|
|
|
5.
|
Ціннісне ставлення до природи
|
Спостереження
за народними прикметами про пророду.
|
|
Навчальний
проект « Як живуть мурахи»
|
|
6.
|
Ціннісне ставлення до мистецтва
|
Година
милування природою
|
|
|
|
7.
|
Ціннісне ставлення до праці
|
|
Виготовлення
валентинок
|
Аналіз
зошитів, визначення охайності ведення зошитів
|
Діалог:
“Професія моїх батьків”
|
8.
|
Індивідуальна робота з учнями
|
|
|
Бесіда з
учнями
які
порушують
поведінку
на перервах
|
|
9.
|
Робота з батьками
|
Робота з
сім’ями, які потребують педагогічної допомоги
( Снігірьов В.)
|
Засідання
батьківського комітету
|
|
Засідання
батьківського педвсеобучу №3)
|
10.
|
Участь у загальношкільних заходах
|
|
|
Прийняти
участь у конкурсі на краще декламування віршів про рідну мову(до дня рідної
мови) 21.02
|
|


№ п/п
|
Заходи
|
І тиждень
(06.03 – 10.03)
|
ІІ тиждень
(13. 03 - 17.03)
|
ІІІ тиждень
(20 - 24.03)
|
1.
|
Виховні години
|
Виховна година на тему: «Т. Г. Шевченко відомий
український поет і художник
|
|
Виховна година на тему: « Без
верби і калини , нема України»
|
2.
|
Напрямки виховної роботи:
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
|
Година спілкування «Письменники
рідної неньки -України»
|
|
3.
|
Ціннісне ставлення до людей
|
Бесіда «Поведінка в школі»
|
|
Розігрування життївих ситуацій «Як
би ти вчинив .»
|
4.
|
Ціннісне ставлення до себе
|
Година рухливих ігор. Ігротека
|
«Зовнішній вигляд хлопчика й дівчинки.»
|
Бесіда « Як поводитися під час весняних канікул»
|
5.
|
Ціннісне ставлення до природи
|
Проект «Хто живе в моїй оселі?»
|
”
|
|
6.
|
Ціннісне ставлення до мистецтва
|
|
|
Конкурс
малюнків до Міжнародного дня Землі
|
7.
|
Ціннісне ставлення до праці
|
Виготовлення подарунків для мами.
|
|
|
8.
|
Індивідуальна робота з учнями
|
|
Індивідуальні бесіди з учнями, які
схильні до правопорушень
|
Аналіз зошитів, визначення
охайності ведення зошитів
|
9.
|
Робота з батьками
|
|
Індивідуальна бесіда з батьками учнів які часто
запізнюються на перший урок
|
Засідання батьківського комітету
|
10.
|
Участь у загальношкільних заходах
|
«День весняний –
день радості і краси » до
Міжнародного жіночого Дня
|
Взяти участь у конкурс на краще
декламування віршів до Дня народження Т.Г.Шевченка
|
|


№ п/п
|
Заходи
|
І тиждень
(03.04 - 7.04)
|
ІІ тиждень
(10-14.04)
|
ІІІ тиждень
(17-21.04)
|
ІV тиждень
(24-28.04)
профорієнтації
|
1.
|
Виховні години,
|
Виховна година на тему: « Хто багато читає ,
той багато знає»
(до Міжнародного дня книги)
|
Всесвітній день авіації і космонавтики.
Комічна подорож маленьких українців.
|
Виховна
година « Збережемо нашу планету» (до Дня Довкілля)
|
Урок – пам’яті
« Дзвони Чорнобиля»
|
2.
|
Напрямки виховної роботи:
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
|
«І сонце світить хай з небес – Христос
Воскрес!»
|
Екскурсія «Презентація рідної
вулиці»
|
|
3.
|
Ціннісне ставлення до людей
|
|
|
«Це мені, а це – тобі» - як переборювати
в собі жадність.
|
|
4.
|
Ціннісне ставлення до себе
|
Веселі
старти до Всесвітнього дня здоров’я.(07.04)
|
Чистота - запорука здоров’я
|
|
Інструктаж
по техніці безпеки
(правила
поводження з електроприладами)
|
5.
|
Ціннісне ставлення до природи
|
Конкурсно
– розважальна програма « Свято птахів» (до Міжнародного дня птахів)
|
Акція «Збережемо красу природи.»
|
»
|
|
6.
|
Ціннісне ставлення до мистецтва
|
|
|
Година милування природою: «Чим пахне весна
.»- екскурсія
|
|
7.
|
Ціннісне ставлення до праці
|
|
Операція
«Слухняний віник»
|
|
Урок –
конкурс « Світ професій»
|
8.
|
Індивідуальна робота з учнями
|
Індивідуальна бесіда з учнями
“Правила поведінки на перерві”
|
|
Засідання
активу класу
|
Індивідуальні
бесіди з учнями, які схильні до правопорушень
|
9.
|
Робота з батьками
|
|
Засідання
батьківського педвсеобучу №4
|
|
Бесіда з батьками
за
результатами навчання учнів
|
10.
|
Участь у загальношкільних заходах
|
|
|
|
|


№ п/п
|
Заходи
|
І тиждень
(03.05- 05.05)
|
ІІ тиждень
(8.0- 12.05)
Військово –
патріотичного виховання
|
ІІІ тиждень
(15 - 19.05)
|
ІV тиждень
(22 - 26.05)
|
1.
|
Виховні години,
|
Подорож до
країни Ввічливості та Добра
|
День
Перемоги
|
Виховна
година на тему: «Традиції моєї родини.»
|
22.05 День
укр. вишиванки
|
2.
|
Напрямки виховної роботи:
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
|
|
|
|
3.
|
Ціннісне ставлення до людей
|
Як вести себе у гостях
|
|
Навчаємось слухати однокласників.
|
|
4.
|
Ціннісне ставлення до себе
|
Бесіда: “Мій день. Хороше і погане”
|
|
Наші речі
про нас говорять.
|
Літо
тепле, радісне, безпечне – бесіда з ТБ на літо.
|
5.
|
Ціннісне ставлення до природи
|
|
Екскурсія
« В
усі пори року прекрасна земля»
|
|
|
6.
|
Ціннісне ставлення до мистецтва
|
|
|
|
Готуємось
до свята останнього дзвоника.
|
7.
|
Ціннісне ставлення до праці
|
Організувати
вручення саморобних подарунків мамам
|
|
Операція
«Живи , книго!»
|
|
8.
|
Індивідуальна робота з учнями
|
Індивідуальна бесіда з учнями “Правила
поведінки на уроках”
|
|
Індивідуальні
бесіди з учнями
|
|
9.
|
Робота з батьками
|
|
Батьківські
збори №4
|
Засідання
батьківського комітету. Організація ремонту класу.
|
Рекомендація
батькам: «Здоров'я та безпека ваших дітей».
|
10.
|
Участь у загальношкільних заходах
|
Взяти
участь у конкурсі малюнків до дня Матері ,до дня Перемоги.
|
Свято
Букваря.
|
|
Участь у
святі останнього дзвоника
|
Аналіз виховної роботи
за
2014-2015 навчальний рік у 2 класі
Під час виховної роботи
з учнями 2 класу протягом 2014-2015 н.р. усі заходи були спрямовані на
формування згуртованого та працездатного учнівського колективу. У визначенні
змісту роботи у класі керувалась Конституцією України,
Конвенцією ООН про права дитини, законом України про освіту.
Свою діяльність здійснювала відповідно до
основних завдань загальноосвітньої школи, спрямованих на:
• виховання
громадянина України;
• формування
особистості учня; його наукового світогляду, розвитку його здібностей і
обдарувань;
• виховання
любові до праці, почуття дбайливого господаря своєї школи, бережливого
ставлення
до шкільного і класного майна;
• формування
засад здорового способу життя;
• виховання
любові до природи, вироблення навиків екологічної культури;
• виховання
поваги до вчителів, старших, батьків.
У виховній роботі
використовувались різноманітні форми роботи з класом, про що свідчать
відкритий захід Вікторина «У царстві живої природи» (20. 11. 14), та гра « Що
потрібно знати про свій характер(18.03.15) . Використовувались
різноманітні заходи, а саме: вих.година «Зимуючі птахи»(18.12.14), Свято
Миколая(19.12.14), година спілкування «Великі права маленької дитини»,
(25.09.14), ,Мандрівка гра «Абетка ввічливості» (30.04.2015), «Цікавий Світ
професій»(10.02.15), вих..година «Від Тарасика до Тараса»(10.03.15), вих..година
« Права та обов’язки дітей» (02.02.15),перегляд відеофільму «Асканія –Нова»
(05.05.15), урок пам’ять «Дзвони Чорнобиля» (24.04.15).,конкурс ерудитів « Юні
читайлики»(21.04.15),виховна година « Славимо Великдень»(10.04. 15), конкурс
малюнків «Довкілля очима дітей» (14.04.15),година народознавства «Дитячі
забавки. Подорож у минуле» (21.01.15),проведено бесіди з питань техніки безпеки
поводження на вулиці, біля водойм, в надзвичайних ситуаціях та багато інших.
Важливим у
роботі з дітьми є формування ціннісного ставлення до праці. Трудове виховання
та профорієнтаційна робота організовувалась під час озеленення та прибирання
класу, чергування у кабінеті, розвитку навичок самообслуговування, бесід з
медичним працівником Дегтярьовою В.Л..
ігор – практикумів «Готуємось до уроків», «Як я виконую домашні
завдання», рейдів «Як живеш, книго»,операція «Портфель».
Велике значення у
формуванні в учнів їхніх морально-естетичних поглядів, наукових здібностей,
громадянської освіти і національного та патріотичного виховання має організація
виставки "Живи, книго!", екскурсії на природу, (31. 03.
15.),конкурс малюнків «Україна – рідний край» (03.09.14) ,конкурс малюнків
«Літо-літечко» (21.05.15), та постійне відвідування як шкільної, так і
сільських бібліотек.
Матеріальне становище у
більшості дітей у сім'ях середнього рівня. Більшість дітей виховується в
сім'ях, де панує взаєморозуміння та злагода. У спілкуванні з учителями учні проявляють
вихованість і тактовність. В цілому діти чуйні один до одного і за складних
обставин кожен знаходив підтримку в однокласників.
Основною метою виховної
діяльності є створення оптимального соціально-культурного мікроклімату в
колективі, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв би їм
легко освоїтись у своєму виховному просторі, спонукав би їх до діяльності, яка
б дозволяла вступати в реальні відносини з оточуючим світом.
В становленні та
розвитку учнів спираюсь на допомогу батьків. Важливим питанням є стан сім'ї.
Адже робота з батьками — один із основних та найскладніших напрямків роботи
класного керівника. У моєму класі є одна неповна сім’я (Мелінхович І.) та 1 родина де вихованням
онука займається бабуся (Куцолап В) .
Батьківський комітет
працює разом із класним керівником, бере участь в організації класних та
позакласних заходів, також співпрацює зі шкільним комітетом та адміністрацією
школи. Найбільш ефективною є допомога батьківського комітету в поповненні
матеріально-технічної бази класу та школи в цілому.
У роботі з батьками
проведені такі заходи: «Організаційні збори. Вибір батьківського комітету», педвсеобуч
« Як подолати страх перед читанням», «Доброта та милосердя народжуються в сім’ї».,
« Організація навчальних занять вдома», «відпочинок молодшого школяра».
Батьківські збори «Ваші діти - другокласники», «про слово, про мову та
мовлення, про культуру спілкування», лекторій для батьків «Оцінювання
другокласників»,» « Щаслива сім’я. Яка вона?», « Щоб не згасло родинне
вогнище».
Метою моєї виховної
роботи є :патріотичне виховання у системі
шкільної освіти.
Бесіда: ЗБЕРЕЖЕМО ЧИСТИМ
ДОВКІЛЛЯ
Мета: розширити знання учнів про
навколишнє середовище; розвивати мислення, творчу уяву учнів; виховувати
гуманне та бережливе ставлення до природи; збагачувати словниковий запас учнів.
обладнання: малюнки, таблиці.
ХІД БЕСІДИ
Організаційна частина
Йтиму садом, полем, а чи лугом,
Буду я природі вірним другом.
Не столочу навіть і трави,
А скажу їй: - Зеленій, живи!
Вступне слово вчителя
·
Усе, що нас оточує, — це природа.
Спілкування з природою дає радість і насолоду, викликає любов до рідного
краю, до життя. Недарма її називають рідною ненькою.
Усі ми - діти природи, та не всі однаково добре ставимося до неї. Природа
потребує постійної уваги, турботи. Наш обов’язок - берегти природу, любити і
примножувати її.
Сьогодні ми будемо вести розмову на тему: «Збережемо чистим довкілля».
·
Що таке довкілля?
Довкілля - це жива і нежива
природа, яка нас оточує.
А зараз ми всі разом спробуємо розібратися
у проблемах природи. Скажіть, будь ласка, що пов’язує людину з природою?
(Відповіді дітей.)
·
Людина - частина природи. Вона
залежить від живої і неживої природи. Для свого життя вона використовує тварин
і рослин. Як саме? (Відповіді дітей.)
·
Отже, ви розумієте, що між людиною,
твариною і рослиною, тобто в живій природі, існує тісний взаємозв’язок. Ось
чому до природи потрібно ставитися дбайливо, щоб кількість природних багатств
не зменшувалася, а навпаки, збільшувалася і вдосконалювалася.
·
Що для цього потрібно робити?
(Відповіді дітей.)
3. Узагальнення
Складання правил поведінки в
природі
4. Підсумок
·
Отже, природа відтворює в душі
людини доброту, радість.
·
Отже, діти, ми багато говорили про
охорону природи. Але потрібно не тільки говорити, а й допомагати їй. Адже її
життя залежить від нас.
Виховна година " Культурна людина"
Мета: озброїти учнів
знаннями і практичними рекомендаціями про основи спілкування; дати їм практичні
рекомендації щодо удосконалення своєї мови, уміння спілкуватися; спонукати
учнів застосовувати набуті знання у повсякденному спілкуванні; формувати в них
навички тактовно, цікаво говорити, установлювати тісні стосунки із співрозмовником;
виховувати в них високу мовну культуру; сприяти самовдосконаленню учнів,
їхньому інтелектуальному і моральному розвитку.
Обладнання: роздавальний
матеріал (роздруковані картки, на яких подані ситуативні задачі); одна квітка
для гри «Подаруй квітку».
Хід заняття
Завдяки чому люди розуміють одне одного?
Що таке спілкування?
Як ви думаєте, чому кожна людина зацікавлена в тому,
щоб вміти говорити, вдало спілкуватися?
Чи можна за мовою людини судити про її культуру, вихованість?
Чи позначаються особливості спілкування людей на їхніх
взаєминах, настрої, самопочутті й працездатності?
Що необхідно людині для того, щоб відчувати радість
від спілкування?
Чи можна навчитися правильно спілкуватися з людьми?
Від якого спілкування слід відмовлятися?
Розповідь вчителя.
Поняття «спілкування» в психології уживається найчастіше
стосовно міжособових контактів. Спілкування — це взаємодія двох або декількох
осіб в обміні інформацією чи в практичній діяльності. Спілкування з іншими людьми
розглядається як «обробка людей людьми», виходячи з цього, суть спілкування із
самим собою можна визначити як «обробку людиною самої себе». Відомий філософ
Л. Феиєрбах визначав значення спілкування таким чином: «Спілкування звеличує, у
суспільстві людина мимоволі, без жодного удавання тримає себе інакше, ніж
наодинці».
Мистецтво спілкування — одна з найбільших здібностей
людини, вона піднімає її над усім живим і робить людиною!
Слово — найбільш змістовний, об'ємний, виразний"
засіб людського спілкування. Уміння говорити, слухати — важливі умови
взаєморозуміння. Немає у світі зброї, сильнішої за слова. Недаремно говорять,
що словом людським можна зсунути гору з місця. Словами борються, словами
люблять, словами ненавидять, словами вбивають, словами творять величезні справи
в історії людства.
Про вміння користуватися словом писали ще в давню
давнину. У «Повчанні синам» Володимира Мономаха говориться: «При старих
мовчати, мудрих слухати, старшим коритися, з рівними собі й молодшими... без
лукавого наміру розмовляти і більше вдумуватися, не шаленіти словом, не
осуджувати мовою».
Ще з «Одіссеї» великого Гомера беруть витоки такі приказки:
«Про одне слід говорити, а про інше мовчати», «Про одне хоч сім кін, про інше
заціп». Вислови давньогрецького драматурга Софокла: «Мовчи, глуха,— менш
гріха», «Хто мовчить, той двох навчить» — теж стали приказками.
Робота з прислів'ями та приказками.
Погане слово краще проковтнути, ніж промовити.
Яка людина, така її мова.
Вмієш сказати — вмій і змовчати.
Ласкаві слова — весняний день.
Слово людини здатне обернутися злом.
Слово не стріла, а серце пробиває.
Гарне слово дорожче за гроші.
В легковажної людини язик довгий.
Говорить гарно, мов горіхи гризе.
Сухе дерево безплідне, пусте слово марне.
Холодне слово поки до серця дійде — льодом стане.
Птицю пізнають по пір'ю, а людину — по бесіді.
Язик багато може зробити: і настрій піднести, і справу
зіпсувати.
На сухому дереві немає плодів, у порожньому слові —
глузду.
Гра «Подаруй квітку».
Учитель дає одному з учнів квітку. Він зможе подарувати
її тому, хто його найкраще попросить. Зміст прохання має бути щирим,
ввічливим, змістовним і обов'язково аргументованим. (Уживати слова ввічливості,
використовувати міміку, жести, інтонацію.) Особисті інтереси не враховуються.
Учень має обґрунтувати своє рішення (наприклад, чому саме Олі він віддав
квітку). Учні по черзі висловлюють прохання.
Розповідь вчителя.
У реальному житті не старайтеся маніпулювати причинами,
би це призводить до того, що дехто звикає обманювати людей і придумує причини,
щоб викликати жалість.
У спілкуванні важливо все. Для прикладу візьмемо вітання.
Запитання до учнів.
Як ви думаєте, яку роль відіграє вітання при зустрічі
з іншими людьми?
Розповідь вчителя.
Відмовитись від привітання або не відповісти на нього
в усі часи й у всіх народів вважалося вершиною невихованості й неповаги до
оточуючих. Адже в поклоні, у коротких словах привіту дуже великий зміст... Я
тебе бачу, Людино. Ти мені приємна. Знай, що я тебе поважаю і хочу, щоб і ти до
мене добре ставилася. Я бажаю тобі всього самого доброго: здоров'я, миру,
радості, щастя. Ось що означає просте, звичайне « здрастуйте ».
В усі часи люди вітали одне одного. Рухи, жести,
слова, якими здавна обмінювалися люди різних країн у момент вітання, дуже
різноманітні. Отже, якщо ви зібралися у закордонні мандри — не забувайте
цього, аби не потрапити у скрутне становище.
У багатьох країнах на прощання машуть рукою. А, скажімо,
у Греції цей жест зрозуміють як «іди до біса». Якщо в Болгарії кивають головою,
ніби погоджуючись, не помиліться, тому що це означає «ні, неможливо».
Майже скрізь постукування пальцем по лобі означає «ну
й дурень». У Голландії таким чином висловлюють захоплення: «Як розумно!» В
Україні при зустрічі та прощанні знайомі рідко цілують одне одного. У Західній
Європі це звичайна річ, а от кількість поцілунків усюди різна: у Парижі —
чотири, у Бельгії — три, в Англії — один.
Бліц-турнір.
1. Хто
вітається першим у таких ситуаціях?
а)
Молода дівчина поспішає назустріч юнаку.
б)
Жінка років ЗО зустрічається з людиною похилого віку.
в)
Людина стоїть, інша проходить повз неї.
г) Вам
зустрілася одружена пара.
2. Ви прийшли в гості. З ким першим ви повинні
привітатися? А потім?
3. Як бути, коли вас помилково привітали?
4. Чи будете ви вітатися з жильцями вашого
будинку, якщо ви не знайомі?
5. Чи можна замість «здрастуйте» говорити «привіт»?
6. Чи може жінка подати руку в рукавичці? А
чоловік?
7. Вам потрібно втрутитись у розмову старших. Як
це зробити?
8. Як знайомлять друзів зі своїм батьком?
9. Вас знайомлять із хлопцем та дівчиною. З ким
ви повинні привітатися спочатку, як? Чи треба подавати руку і чому?
10. Як запитати у перехожого час, дорогу до
якоїсь установи?
11. Як запросити до телефону свого друга, коли
трубку підняв хтось з його рідних?
12. Як запитати в магазині про вартість
будь-якої речі?
13. Як правильно запросити дівчину до танцю, як
потім її провести до місця, як їй подякувати?
Робота в парах.
Учитель роздає роздруковані картки, на яких подані ситуативні
задачі, і просить учнів їх розв'язати.
Ситуативні задачі
1. Ви увійшли в автобус
в останні двері й побачили, що біля передніх дверей стоять ваші друзі. Чи треба
привітатися з ними? А якщо треба, то як це зробити?
2. З вами, мабуть, таке
траплялося: ви часто зустрічаєте людину, наприклад, у сквері, через який ходите
до школи, але ви не знайомі з нею. Чи треба в таких випадках
вітатися?
3. У шкільному коридорі
розмовляють учителі. Серед них Олег побачив свого класного керівника і,
проходячи повз них, ввічливо сказав: «Здрастуйте, Ігорю Семеновичу!».
Яку допущено помилку? Можливо, все гаразд?
Розповідь вчителя.
У спілкуванні є ще одне правило, про яке не слід забувати.
Яким би не був у вас настрій, ви зобов'язані бути коректними з товаришами, не
старайтесь на комусь «зігнати злість». Адже відомо, що настрій, внутрішній стан
людини в першу чергу відбиваються на результатах праці.
Гра «Хто більше назве чарівних слів».
Учитель пропонує учням назвати відомі їм
слова-при-вітання, побажання, звертання.
Розповідь вчителя.
А як бути, коли людині потрібно зробити зауваження?
Адже можна відразу зіпсувати їй настрій.
Дійсно, інколи те, що ми збираємося сказати іншій людині,
не завжди приємно. А тому робити зауваження — тонке мистецтво, якого потрібно
вчитися.
Спілкування не може обмежуватися тільки тим, про що
сьогодні йшла мова. Ми спілкуємося в транспорті, за столом, в театрі, у сім'ї,
у колі друзів. Запам'ятай, чого треба навчитися і до чого прагнути під час
спілкування:
· знати, з
ким спілкуватися;
· не
хвилюватися і не боятися.
· мати теми
для розмов та ставити мету спілкування;
· уміти
ставити запитання;
· тактовно і
спокійно говорити;
· уміти
вчасно промовчати;
· вчасно іти
на компроміс;
· в оптимістичному
плані керувати своїм настроєм;
· прагнути
до доброзичливості, справедливості;
· прагнути,
щоб люди були задоволені спілкуванням.
Чого потрібно уникати під час спілкування:
· не
говорити багато;
· не
докучати повчанням;
· не
говорити про свої хвороби, біди, нещастя;
· не бути
людиною настрою;
· не
говорити з іншими про те, що їх не цікавить;
· якщо
можна, уникати критики;
· не
хвилюватися;
· не
говорити монотонно;
· не говорити
довгими реченнями;
· не
говорити спочатку про другорядне, дрібниці;
· не
зловживати мімікою, жестами;
· не
зловживати часом.
Заключне слово вчителя.
Отже, спілкування — це не тільки взаємини, контакт між
людьми, які пізнають одне одного, обмінюються інформацією і переживаннями з
метою взаєморозуміння і взаємо-регулювання поведінки, але це і спосіб
існування, і головна умова розвитку людей. «Чим багатше і гармонійніше розвинена
людина, тим більше готова вона до щастя. Для неї світ багатий, захоплюючий, а
головне — добрий і відкритий. Він схожий на дім друзів: що хочеш — візьми, що
цінуєш — віддай. А для людини обмеженої світ як величезне місто в абсолютно
незнайомій країні. Усі вулиці відкриті, а йти по них страшно, бо невідомо, куди
ведуть. І запитати когось — не знаєш мови... Гармонійній людині легко в
спілкуванні: їй не треба шукати теми для розмови. А спілкування — це наше, якщо
так можна виразитися, соціальне дихання».
Дійсно, як важко вміти знаходити спільну мову! Як важливо
розуміти одне одного! Із самого дитинства треба засвоювати науку спілкування,
оволодівати вмінням вести себе серед людей так, щоб їм було добре, приємно,
зручно!
Виховна година " Голодомор 32-33р"
Найжорстокішим злочином
комуністичного режиму проти українського народу був голодомор 1932—1933 рр. Ця
спланована проти українського селянства акція мала ліквідувати основу
української нації і національного відродження, зруйнувати незалежні
господарства, унеможливити протистояння радянській владі. "Голод
запланувала Москва для знищення українського селянства як національного
бастіону. Українських селян знищили не тому, що вони були селянами, а тому, що
вони були українцями", — писав американський професор Р. Конквест.
Аналіз тодішніх подій
переконливо свідчить, що в українському селі мали місце всі елементи політики
геноциду. Такого висновку дійшли і члени Міжнародної комісії з розслідування
голоду в Україні, яка працювала д 1988—1990 рр. Геноцидом українського народу
визнали голодомор 1932—1933 рр. Верховна Рада України, а також понад півтора
десятка країн світу. Низка зарубіжних парламентів готують таке визнання.
Головною причиною
голодомору 1932—1933 рр. була цілеспрямована злочинна політика більшовицького
керівництва. Адже сам Сталін визнавав, що загальний урожай зерна в 1932 р.
перевищував урожай 1931 р. Інакше кажучи, харчів не бракувало. Проте держава
цілеспрямовано конфісковувала більшу їх частину, в т. ч. зерно, яке
призначалося для насіннєвого, страхового і фуражного фондів, ігноруючи заклики
і попередження українських представників з місць. Це прирекло мільйони людей на
смерть від голоду, який неможливо назвати інакше, як штучний. Спроби протидіяти
насильству жорстоко придушувалися. Вище партійно-державне керівництво
Української СРР, зокрема генеральний секретар КП(б)У С. Косіор, голова ВУЦВК Г.
Петровський, голова Раднаркому України В. Чубар, не знайшло в собі політичної
волі та особистої мужності протистояти диктату Й. Сталіна, фактично ставши слухняним
знаряддям у його руках.
Голод, що поширювався
протягом 1932 р., набув найстрашнішої сили на поч. 1933 р. За підрахунками
дослідників, в Україні щодня помирало голодною смертю 25 тис. осіб, щогодини —
1 тис, щохвилини — 17. Середня тривалість життя українців у 1933 р. у чоловіків
становила 7,3 року, а в жінок — 10,9 року.
Залишившись без хліба,
селяни їли мишей, щурів та-горобців, кісткову муку і кору дерев. Відбувалися
численні випадки канібалізму (лише офіційно за фактом канібалізму 1933 р. в
Україні було зареєстровано 2 тис. кримінальних справ). Конфіскації збіжжя
тривали, незважаючи на те, що з голоду вимирали цілі села. За вказівкою
московських емісарів В. Молотова, Л. Каґановича, П. Постишева, які керували
хлібозаготівлею в Україні, коли хліба не було, забирали сухарі, картоплю, сало,
соління, тобто всі запаси їжі. Траплялися випадки, коли вилучали навіть шкіряні
речі, щоб їх не варили та не їли. Купи зерна та картоплі, зібрані на
залізничних станціях для вивезення в Росію, нерідко гнили просто неба. Але
охорона не підпускала до них селян. 7 серпня 1932 р. ВЦВК і РНК СРСР ухвалили
постанови "Про охорони соціалістичної власності", за якою за крадіжку
колгоспного майна вводилася "вища міра соціалістичного захисту" —
розстріл з конфіскацією всього майна або позбавлення волі на термія не менше 10
років. Як крадіжка кваліфікувалася навіть спроба принести додому з колгоспного
поля жменю зерна, щоб нагодувати голодних дітей. Не дивно, що сучасники
називали цю постанову "законом про п'ять колосків".
Намагаючись
врятуватися, тисячі селян, незважаючи на те, що шляхи, які вели до міста, були
блоковані, все ж пробивалися туди в надії купити хліба. Однак сільським жителям
продавати хліб заборонялося. Не знайшовши порятунку в місті, вони вмирали там
просто на вулицях. У Харкові, Одесі, Дніпропетровську, Полтаві, Києві, інших
містах померлих від голоду кожного ранку збирали і вивозили до братських могил.
Аби позбавити селян
можливості дістати щось для харчування, їм не дозволялося також найматися
самостійно на роботу на промислові підприємства, переходити або переїжджати в
Росію. На кордоні з нею, як і з Білоруссю, а тим більше з Румунією та Польщею,
стояли загороджувальні загони, які розстрілювали втікачів з України.
Трагічною була доля
селянських дітей, котрим випало відчути на собі пекло Голодомору. "Була
весна 1933 р., — згадує один із очевидців, — білим цвітом цвіли вишні, яблуні,
були погожі весняні теплі дні, але сільські діти не бігали, не гралися, а
сиділи попід тинами з попухлими ногами, складеними в калачик. У той час у
кожному класі сільської школи висів лозунг: "Спасибі товаришу Сталіну за
щасливе дитинство!"
Рятуючи дітей від
голодної смерті, окремі батьки будь-якою ціною везли їх до міста і залишали в
установах, лікарнях, просто на вулицях. "Хто не мав іншого рятунку, —
згадує Р. Дзюбіна, яка під час Голодомору проживала на Київщині, — виходили до
поїзда і під час руху закидали своїх дітей до вантажних вагонів, надіючись на
те, що їх десь хтось зніме і таким чином дитина виживе". Лише у Вінниці,
згідно з офіційними даними, міліція підібрала за перші дні травня 1933 р. 20
підкинутих немовлят. За той самий час в інших дев'яти населених пунктах
знайдено ще 304. А скільки їх було загалом по Україні?!
Тисячі дітей-сиріт, як
свідчать документи, бродили поодинці та групами по селах, дехто помирав на
дорозі, інші добиралися до міст, залізничних станцій, просили милостиню,
вчиняли дрібні крадіжки. Наприкінці червня 1933 р. на станції Козятин міліція
затримала 307, а-в липні — 1340 голодних безпритульних дітей. Таке саме
становище склалося у Жмеринці, Вапнярці, інших великих і малих залізничних
станціях. Чимало з цих дітей помирало. Зокрема, на початку червня 1933 р. на
тій самій станції Козятин знайдено 15 померлих від голоду дітей.
Допомогу голодуючим
намагалися надати західні українці. Зокрема, вони пускали плоти з харчами
Збручем і Бугом. Польські прикордонники, знаючи про Голодомор, дивилися на це
крізь пальці. Проте на протилежному березі радянські прикордонники стріляли в
українців, які намагалися підхопити ті плоти.
Загалом у 1932—1933 рр.
в Україні загинуло від 7 до 10 млн. осіб. Особливо болісно лихо відобразилося
на дітях: у багатьох селах після голоду закривалися школи — їх більше нікому
було відвідувати. Тим самим підривалася етнічна основа становлення української
нації — село, знищувався прошарок, від якого залежали процвітання суспільства,
здатність його до розвитку.
Трагедію українського
села Й. Сталін та його оточення сприймали як чергову перемогу комуністичної
ідеї. Так, один із соратників "вождя народів" М. Хатаєвич, обраний
наприкін. 1932 р. членом політбюро, другим секретарем ЦК КП(б)У, з гордістю
заявляв: "Між селянами і нашою владою точиться жорстока боротьба. Це
боротьба на смерть. Цей рік став випробуванням нашої сили і їхньої
витривалості. Голод довів їм, хто тут господар. Він коштував мільйони життів,
але колгоспна система існуватиме завжди. Ми виграли війну".
Голодомор став
найбільшою трагедією за всю історію українського народу. За масштабом,
жорстокістю, цинізмом і організованістю з боку влади та наслідками для
майбутніх поколінь він не має аналогів в історії людства. Демографічна
катастрофа посіяла в душах мільйонів людей фізіологічне почуття страху,
необоротно вплинула на генофонд нації. (Згідно з Указом Президента України,
починаючи з 2000 р. у четверту суботу листопада в нашій державі щорічно
відзначається День пам'яті жертв Голодомору і політичних репресій.)
Конкурс " Нумо дівчата"
Домашнє завдання:
1 . Скласти букет і обіграти його .
2 . Для конкурсу костюма та зачіски придумати
костюми і зачіски з коментарями.
3 . Талант
Конкурс 1 -й.
4. Пісня
Ведучий .
Сьогодні , напередодні жіночого свята , ми
проводимо конкурс дівчаток. Бажаю всім перемоги . Успіхів вам , дорогі дівчинки
!
Привітання. (Дефіле) .
Максимальна кількість балів - 5 .
Конкурс 2 -й.
Конкурс букетів. ( До букету має бути назва) .
Кількість балів - 5 .
Конкурс 3-й.
Уявіть , що вас запросили на царський бенкет .
Там на столах були виставлені різні частування , але все на букву
"К". Протягом 5 хвилин кожна команда на листках паперу записує
можливі страви.
Скільки перераховано страв - стільки очок
отримує кожна команда.
Конкурс 4 -й.Мої таланти
Максимальна кількість балів - 10 .
Конкурс 5 -й.
Намалюй картину (5-7 хвилин)
Оцінює журі
Конкурс 6 -й..
Всі хочуть бути красивими , добрими. Легко і
щасливо живуть ті , хто вважає себе самими чарівними і привабливими.
Запрошується по одній людині від команди , які повинні нас переконати , що вона
і є сама , сама, сама . Кожна дівчинка сідає перед дзеркалом ( всі одночасно ,
але один до одного спиною ) і починає переконувати себе і всіх , що вона
найкрасивіша , найдобріша і т. д. Обов'язкова умова конкурсу - не можна сміятися
, не можна повторювати одні й ті самі висловлювання . Виграє та дівчинка , яка
виконає всі ці умови.
Кількість балів - 5 .
Максимальна кількість балів - 10 .
Конкурс 7 -й.
Конкурс знавців - ерудитів . Бере участь вся
команда. Задається питання , відповідь має прозвучати через 1 хвилину . Отримує
очко та команда , яка відповість першим і правильно.
питання:
1 . Що станеться з вороною , коли їй виповниться
7 років?
( Піде 8 -й).
2 . По чому сільські хлопці ходять босоніж ?
( По землі ) .
3 . Перший склад - домашня тварина , другий -
міра площі , все слово - назва річки .
( Волга) .
4 . Йшли дві людини і розмовляли. "Вона
біла" , - говорить один. "Ні чорна" , - говорить інший . "У
мене є ще й червона " , - говорить перший . Про що йде розмова ?
( Про смородині ) .
5. Дорогою йшли 2 доньки та
2 матері та 1 онука. Скільки йшло людей?
Конкурс 8 -й.
" Зірка світової естради" . Це основне
домашнє завдання.
Підведення підсумків
Добрий день
вам. Вам люди добрі,
Щиро просимо до господи!
Раді вас у нас вітати,
Щастя та добра бажати!
Сьогодні свято конкурс нині.
Сьогодні все учнівство тут,
І в цьому залі радість лине,
Цікаві ігри всіх нас ждуть.
6 грудня у календарі позначено як
День Збройних сил України. І вже стало традицією вітати у цей день усіх
чоловіків, хлопчиків. Напевне, цим жінки хочуть зайвий раз підкреслити у
чоловіків риси, як мужність, сміливість. Щиросердя, шляхетність.
Дівчинка. Ой це раніше були часи,
раніше були лицарі. Вони все вміли.
Хл.А хіба ми не лицарі?
Дв. Та де вам? У них було стільки честі, шляхетності, вони захищали даму
свого серця…
Послухай ось я тобі розповім. Коли їх посвячували у лицарі, вони повинні
були пройти ніби іспити.
Хл. І тут іспити? Невже тобі віриться, що тоді були екзамени? Адже це було
так давно!
Д. Безперечно так. А ти вдумайся? Отже, вони повинні були пройти декілька
випробувань; перевірити їхні вміння фектування, їздити верхи, стріляти, плавати
та складати пісні, пісні – серенади дамі свого серця.
Х. ну давай по черзі. Що там було
перше?
Д. так , пісня дамі серця.
Х.Вийди на вулицю, там сидять хлопці з гітарами та співають пісні.. Там не
тільки про даму почуєш , а й таке…
Д. Ну, добре, далі – Фехтування.
Хл.. ти що забула., як вправно
фехтують наші хлопці під час прибирання пришкільної ділянки.
Д. Далі йде – їзда верхи
Хл. Хлопці непогано катаються верхи … на перилах!
Д. Далі гра у шахи.
Хл. Та наші вміють не тільки у шахи,
а й «морський бій» та в « хрестики нулики» … навіть на уроках під пильним оком
учителя.
Д А ще плавання.
Хл. А хіба ви ніколи не спостерігали, як біля дошки « плавають» ті, хто не
вивчив урок?!
Д. Ще можна наводити багато прикладів. Та не будемо заходити дуже далеко. Я
вважаю, що таких не можна назвати лицарями!
Ведуча. Невже серед вас не знайдеться чесних, благородних справжніх
лицарів?
( Виходять
учасники турніру)
Ведуча. Сьогодні наші хлопці спробують себе
в різних видах змагань та обов’язково отримають титул лицарів табору!
Давайте познайомимось з кожним
орденом.
( Презентація команд: назва, дивіз)
Конкурс 1. « Букет із лагідних слів» (конкурс капітанів)
-
Щоб у лицарстві перемогу здобути,
Треба ввічливим, люб’язним і культурним бути.
Ви повинні зібрати букет з лагідних
та ніжних слів подрузі. При цьому за
кожне слово ви отримуєте очко, просуваєтесь на один крок.
Конкурс 2 . Інтелектуальна
розминка.
-
Лицарі всіх часів багато мандрували, тому багато знали. Наші хлопці – лицарі
також багато знають та можуть відповісти на будь – яке складне питання. Тому ми
проводимо конкурс кмітливих.
4-а
1. Назвіть третій день тижня. (Середа)
2.Підземна частина рослини.( корінь)
3.Цілий день вона літає , нектар з квітів збирає.(Бджола)
4. Вона мешкає в хатинці на курячих ніжках.( Баба Яга)
5.Яких камінців не має в морі?( Сухих)
3 кл
1.Він має дванадцять місяців.( Рік)
2.Перша книжка школяра (Буквар)
3.Могутнє дерево, плоди якого полюбляють свині.(дуб)
4.Приміщення для книг. (Бібліотека)
5.Яким гребінцем не розчешеш голови? (півнячим)
4-б
1. Дерево із свічками.(каштан)
2. Навчальна година у школі.(урок)
3. Що буває в порожній кишені? (дірка)
4. Коли хлопцю виповнюється 18 років, він збирається до …(Армія)
5. комаха із зразковою талією.(оса)
Конкурс 3. «Портрет принцеси»
-
Лицарі вчилися гарно малювати. І В нас зараз відбудеться конкурс живопису.
Лицарі кожної команди намалюють портрет принцеси. Свій ідеал жіночої краси,
свою мрію.
(Усі члени команди малюють по черзі деталі портрета)
Конкурс «Майстри на всі руки»
Чи знаєте ви . що лицарі мали вміти
робити все. А іноді навіть і у наш час хлопчики можуть деяку роботу зробити краще за дівчаток.
Зараз кожен з вас вийме своє
завдання,яке потрібно швидко і якісно виконати. Максимальний час у вас 3 хв.
-
Перебрати квасолю та горох;
-
Почисти картоплю;
-
Пришити Ґудзик;
-
Зашнурувати взуття;
-
Заплести косу»
-
Вдягнути ляльку.
Конкурс « Дівоча краса»
-
Лицарі повинні добре орієнтуватися в будь – яких обставинах. Навіть у темряві.
Ми запрошуємо всіх лицарів відгадати загадки дівчат: навпомацки назвати речі
добре відомі кожні дівчинці. Завдання складне. Але рицарі нічого не лякаються
( На столі лежать різноманітні речі, яким и користуються дівчатка. Усе це
вкрито хусткою. Грають усі хлопці по черзі від кожної команди. Сідає за стіл,
кладе руки під хустку достає предмет. На кожному предметі цінник з кількістю
балів.)
Конкурс «Фектування».
-
Мистецтво фехтування виникло давно. Його вважають дуже красивим змаганням.
Треба вміти володіти зброєю – шпагою, бути уважним і сильним. Наші хлопці
зможуть перемогти навіть хитрих ворогів. Якими на нашому турнірі є повітряні
кільки.
( Представники команд мають загнати повітряну кульку у відро)
-
Справжні лицарі повинні бути сильними, бо ж їм доводилося носити лицарські
облаштунки та меч, який важив найменше 25 кг. То, що ж прийшов час і наших
лицарів силу перевірити.
Конкурс « Богатирів»
1.
Віджимання від підлоги ( по одному учаснику з команди)
2.
Перетягування канату.
Поки рада обміркує,
Хто набрав і скільки балів.
Ми поставимо питання до залу
( Конкурс з болільниками)
1.
Бережи одяг , доки новий, а здоров'я, поки… (молодий)
2.
Як немає сили, той світ..( немилий)
3.
Хто день починає з зарядки, у того все буде…(в порядку)
4.
Без уроків фізкультури не зміцнить … (мускулатури)
5.
Козак – це людина чесна і смілива. Найдорожче йому …(Батьківщина)
6.
Козак українську любить мову, додержить завжди свого… (слова)
Поки наша рада обмірковує,
Хто набрав і скільки балів
Ми зустрінемо всі разом
Танцюристів в нашій замі.
Що там вирішили в раді?
Ми почути результати раді?
(Оголошення балів)
Привітаймо переможців. Наших славних лицарів.
Вас сьогодні юних лицарів вітають наші дівчатка.
Я тут, щоб поділитися своїми свідченнями про те, що зробила для мене гарна довірена позикова компанія. Мене звати Нікіта Таня, росіянка, я прекрасна мати трьох дітей. Я втратила свої кошти, намагаючись отримати позику, мені і дітям було так важко, я пішла в Інтернет, щоб отримати допомогу в позиці. втратив до одного вірного дня, коли я зустрів цього свого друга, який нещодавно забезпечив позику у дуже чесного чоловіка, містера Бенджаміна. Вона познайомила мене з цим чесним офіцером з питань позик, містером Бенджаміном, який допоміг мені оформити позику протягом 5 робочих днів, і я назавжди буду вдячний містеру Бенджаміну за допомогу мені знову стати на ноги. Ви можете зв’язатися з містером Бенджаміном електронною поштою: 247officedept@gmail.com, вони не знають, що я роблю це для них, але я просто повинен це зробити, тому що там багато людей, які потребують допомоги в позиці, будь ласка, прийдіть до цього чесного чоловіка, і ви також можете врятувати. WhatsApp: (+ 1 989-394-3740)
ОтветитьУдалить